La La Laneige

hello cupcakes. 

Aku jumpa contest ni kat Nuffnang.Boleh pula aku ter 'missed' contest seperti ini.Start 20 Mac,hari ni dah tanggal 27,tarikh tutup 30 Mac -O- Terasa cam nak buat entri ni guna bahasa padahal semua orang bajet guna English huhu.

Mengikut syarat,aku kena bagitau apa produk Laneige yang aku suka.Dah aku dok klik-klik website Laneige Malaysia,aku jumpa ni.



Aku kalau pore solution,pore range ke memang ke situ la dulu fokus aku.Sebab muka aku ni jenis berminyak,dari jauh boleh nampak pores aku kat pipi dengan hidung -____- Dah macam-macam aku try - nose pack,pakai mask seminggu sekali,guna toner ngan moiturizer bagai tapi pores aku ni kaw kaw gitewww.

Aku dengar banyak review bagus pasal Laneige ni,tambah-tambah lagi brand ni dari Korea kannn.Tengok model Laneige,Song Hye Kyo meleleh air liur.Tak payah Photoshop kauuuu.Macam Snow White. :')

agak-agak bila aku bleh dapat glowing skin mcm kak Hye Kyo ni T__T

Ni produk penjagaan kulit yang aku cam berkenan sikit banyak.

dari kiri,

1. Pore Tightening Essence - untuk ketatkan dan memperkecil pores
2. Pore Clearing Essence - untuk buang kulit mati dan benda asing yang menyebabkan pores tersumbat
3. Pore Deep Clearing Foam - untuk mengawal pengeluaran sebum yang menyebabkan kulit berminyak
4. Pore Minimizing Pack - untuk ketatkan pores

Hah kau,bukan satu benda tapi satu set aku suka.Tamak?

Nak tau apa kosmetik Laneige aku suka?

Dual Pot (Love Recipe)

Aku jatuh cinta dengan Dual Pot ni lepas aku tengok video Pearypie kat Youtube.Aku cam 'wahhhh aku pun nak juga' tapi aku takda masa lagi nak kuar pegi skodeng kat Midvalley.Dual Pot ni multi purpose,boleh tempek kat bibir jadi lipstick,tempek kat mata jadi eyeshadow,tempek kat pipi jadi blusher,paling best boleh jadi concealer gak.memang perghhhhh.

Aku tak pasti berapa shade yang ada,aku masukkan yang aku berkenan saja muahaha.Aku nak #2 dengan #3 sebab aku dah bosan ngan mekap kaler pink ni hoho.Sekarang kan dah nak summer,warna orange tengah hot cewahhh nak juga bajet summer kat Malaysia ni lols.Tau tak warna purple actually boleh buat kulit kita macam 'glowing and healthy'??Warna kuning tu pulak tutup cela (concealer).

Aku tak harap pon menang,asal dapat sponsor next time boleh la eh.

Link - Laneige K-Beauty Blogger Contest

okbai! =3=

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...