[the power of makeup] me with and without makeup plus TONY MOLY LIP TINT

hello.

maka kali ini aku berniat untuk menunjukkan muka aku tanpa dan dengan mekap. *beware* seriously,makeup can do wonders to your appearance.kalau search di YOUTUBE pun banyak pasal perbezaan tanpa dan dengan mekap.



anyway,search jak kalau mau tengok contoh lebih banyak.

straight to the point.

[tanpa mekap]

[with makeup]

tanpa false eyelashes




 dengan false eyelashes






180 darjah perbezaan kan??harus di ingat kesemua gambar dengan mekap telah di touch up dengan photoscape.kuasa mekap hur hur.

kalau korang perasan,hidung aku macam ter highlight kan.ada kilat-kilat disitu.itu namanya CONTOURING - ilusi meninggikan tulang hidung (which almost every ullzzang did) caranya senang sahaja,search di YOUTUBE ya. :)

aku pakai TONY MOLY LIP TINT.i am very satisfied with the colour!im wearing the cherry pink colour.baru tadi siang kak intan hantar pegi rumah.malangnya lens belum sampai lagi maka terpaksalah menyambut raya dengan lens yang sedia ada. :)

baru-baru juga aku passed pakai bulu mata palsu.kalau tengok dalam gambar pun cam peliks jak bulu mata palsu tu ಠ_ಠ but nevermind.practice makes perfect!



umhaha MADE IN CHINA. :)

baru beli tadi sebab tu la mau tayang pfttt.

tadaaaa~le lip tint (red apple and cherry pink)

alahaiii ketinggalan aku ni,baru tadi tengok tu 5 DAYS MC lol.a friendly reminder,if you're not a korean dont fcking do aegyo.failed. ಠ_ಠ habis la kau aku ranting besok pasal kau.

babai!

P/S - #Happy25thGDay







3 comments :

alyaabybie said...

ohmygish. kau mmg gila mekap kan?? :O btw, you really look beautiful. jeles sebab you pandai mekap suda :(

azwaa said...

@alyaabybie pelan-pelan belajar bie. :) thanks btw.

fennyfenny said...

mcm ulzzang :3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...